saudi info

כללי נימוס בסעודיה

הערבים הסעודים חרדים לכבודם ולתדמיתם. מסיבה זו, הם רגועים מאוד, מנומסים ונוטים לדבר בעקיפין. עם זאת, הם עשויים להיות בוטים וישירים עם אנשים שהם מכירים היטב.

סעודים הנמצאים בקרב חברים ועמיתים קרובים, מרבים להשתמש בשפת גוף תוקפנית. זאת, במטרה להצביע על מעורבות ועניין בנושא השיחה, גם אם נוצר הרושם שמדובר במריבה.

סעודים מרבים להחמיא לאורחים ולחברים, במטרה להראות גישה חיובית ולהביע חיבה. כדאי גם לכם להחמיא, הדבר נחשב למידה טובה.

סעודים הם סקרנים באופן שעשוי להיראות חודרני או חסר כבוד בחלקים אחרים של העולם. אל תיעלב מזה, כי הסעודים אינם מתכוונים לזלזל, ללעוג או להעליב אותך בשום צורה. נהוג לשאול שאלות אישיות מאוד על המשפחה או אורח החיים שלך, ואל תהססו לעשות את אותו הדבר. זה נחשב למידה טובה.

בהתחשב בעובדה שסעודיה היא חברה אסלאמית, חשוב להכיר כמה חוקים ואמונות איסלמיים כדי להימנע מפגיעה במארחים ובאורחים שלך.

הימנע מאיבוד עשתונות בפומבי ומביקורת פומבית של אחרים.

דברים שיש להימנע מהם

פּוֹלִיטִיקָה:

  • בשום מקרה, ולמען שום מטרה, אין להעליב, לבקר או לדבר רע על המלך הסעודי, ממשלת סעודיה ומשפחת המלוכה הסעודית. מעשה כזה כרוך בסיכון במאסר ללא הגבלת זמן ואף הוצאה להורג, או, אם אתה אזרח זר, גירוש מהמדינה לתקופה ארוכה.
  • בשום מקרה, אין לחלל או להשתמש באופן בלתי הולם בדגל הסעודי . הדגל נושא את הצהרת האמונה האסלאמית וחילול או שימוש בלתי הולם בדגל הוא פשע.

צילום:

  • בשום מקרה, אל תצלם מבני ממשלה, מתקנים צבאיים, ארמונות מלכותיים ושדות תעופה. זה אסור ואתה מסתכן במעצר בגין ריגול, או אישום בתכנון טרור. אם יש לך ספק, תמיד תשאל.
  • אין לצלם או לכוון את המצלמה לכיוונם של אנשים ללא רשותם. זה נחשב להתנהגות גסה ביותר ואתה עלול להסתבך עם הרשויות בהתאם לנסיבות.

דָת:

  • אין להביא חפצי קודש של דתות אחרות מלבד האסלאם, לרבות ספרי תנ"ך, ספרות דתית וצלבים, גם לשימוש אישי. שמירה פומבית על דתות אחרות מלבד האסלאם היא פשע בערב הסעודית שדינו עד מוות.
  • אל תנסה להמיר מוסלמים לאמונות אחרות . על גיור והתנצרות יש עונש מוות.

הוספת תגובה

קטגוריות